Marmaris'i Gökyüzünden Keşfedin - Harika Dron Görüntüleriyle Marmaris Koyları - Marmaris Turkey

41 İzlenme
Published
Herkese Merhaba...
Bu videoda sizlere Marmaris tatilimizden kareler derledik. Marmaris'i 3 bölüme ayırarak gezip videoya aktaramaya çalıştık. ilk bölümde Marmaris'in içini, Marmaris Kalesi ve Arkeoloji Müzesi'ni gezip vlog aldık. Aynı gün Marmaris'de tekne turuna katılarak Marmaris'in harika koylarını görme fırsatımız oldu. Bu turda tekne ilk olarak Marmaris Cennet Adasına demir attı. Oradan Akvaryum koyuna geçip daha sonra Kumlu Bük Koyuna demirledi. Buradan Turunç Koyu'na geçerek yaklaşık bir saat Turunç Koyunu gezme fırsatımız oldu. Böylelikle Marmaris Tekne Turumuzu güzel bir şekilde tamamlayarak Marmaris Marinaya yanaşmış olduk. Akşam ise Marmaris Marina ve Marmaris Barlar Sokağında turlayarak geceyi tamamladık.
Gezimizin diğer bölümünde Marmaris'in Köylerini gezmeye karar verdik ve Selimiye, Bozburun tarafına doğru yola koyulduk. Bu yol üzerinde ilk olarak Hisarönü Sahil'i görüp daha sonra Kızkumu Plajına geçtik. Oradan ilk önce Turgut Şelalesini görüp daha sonra harika bir koy olan Delikyol koyunu da görerek Selimiye köyüne vardık. Selimiye Köyü sonrası son durağımız ise Bozburun Köyü oldu.
Gezinin son bölümünde ise İçmeler ve Amos koyu tarafına doğru gitmeye karar verdik. Önce içmeler koyu, ardından Amos Koyu ve Çiftlik Koyu Derken kendimizi günün sonunda Söğüt Köyü'nde bulduk ve Marmaris Turunu tamamlamış oldu.
iyi Seyirler...
ilyas Uçar
Kategori
Hava Fotoğrafçılığı
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın.